În calitate de director al unei organizaţii culturale, sunteţi supuş unui conflict de creativitate, orientarea catre vizitatori şi presiune legată de timp. Adesea, se pierde timp preţios pe care altfel l-aţi fi devotat afacerii dvs.: artă şi cultură.
Conceptele noastre pentru organizaţiile culturale ne permit să preluăm responsabilitatea pentru toate serviciile de facilităţi şi simultan pentru a reduce costurile. Caracteristica unică este individualitatea; împreună cu clientul nostru, dezvoltăm o soluţie personalizată pentru fiecare organizaţie. Acest lucru începe cu o analiză a status quo şi se extinde până la servicii de management. Este important să stabilim o înţelegere reciprocă a nivelurilor de servicii ce specifică în schimb modalitatea în care furnizăm serviciile şi calificările personalului nostru.
Conceptele facilităţilor de management pentru organizaţiile culturale constau în trei module. Primul implică toate serviciile pentru vizitatori; personal amabil, de ajutor şi informat reprezintă standardul. Al doilea modul constă în servicii ce asigură ca totul să funcţioneze perfect în spate. Şi al treilea, asifuram servicii pentru activitatile specifice ale organizaţiei dvs. precum evenimente şi tururi. Vă stăm la dispoziţie cu sfaturi şi vă ajutăm să vă planificaţi serviciile.
Pentru o privire iniţială asupra serviciilor noastre pentru organizaţiile culturale, vă rugăm să ne contactaţi la telefon sau să ne trimiteţi un email.
In muzee si alte institutii culturale oferim servicii de casier, de control de intrare si insotitori expozitie/ghizi.
Am dezvoltat proceduri si tehnici moderne in operatiunile noastre de curatenie interioara care ne ajuta pentru a lucra mai rapid, mai eficient si mai sigur.